Mysigt? nja...

Ja, det låter väl mysigt att gå ner vid sjön och lägga sig och sola i sin nya bikini? Och det är det också, om det inte ligger något gammalt kräk och glor på en hela tiden..! Som det gjorde idag! "Fluktaren" som jag kallar honom, låg och spanade nere vid sjön igen. En gammal, äcklig gubbe som liknar lite Greger i Andra Avenyn från långt håll. Han brukar sitta nere vid sjön ibland och glo på alla tjejer och kvinnor som solar o badar. Usch, så äcklig är han! Ligger precis i kanten och spanar och lossas att han läser i en bok eller något, men i själva verket kommer han bara ner för att "flukta"! Och han hade till och med kameran med sig idag! Med objektiv och allt! Så låg han väl där bakom sina väskor och fotade i smyg. Jag hoppas verkligen inte att han fick någon bild på mig! Man kan ju bara undra var han gör med dom bilderna han tar i alla fall... Nästa gång jag ser honom där nere ska jag f*n ta en bild på honom! Men ja, det är i alla fall tur att han bara "fluktar".. Det kunde varit värre...


Bryggan i Kösen.


Detta brukar vara hans "lilla plats"..

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: eller hur ! +o(

usch!! jag ville ha choklad brownie smaken jue!! :(



haha, men evelin hur kan du vara så säker på de?

han kanske bara kollar på ovanför ditt huvud?! (a' haha <33

2010-06-26 @ 18:44:02
URL: http://linneasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0