Filmmaraton

Efter skolavslutningen gick vi ner på stan och åt pizza. Fullt överallt, men vi hittade plats på Le Chef efter mycket letande. Sen tog vi bussen hem till Linnea och hade planerat att tälta nere vid ån, men det blev att vi bäddade i Linneas TV rum och kollade på film istället. Sen stack vi ut och badade! Riktigt kallt, men sjukt roligt! Sen gick vi hem till Linnea igen och kollade på mer film.. Eller ah, det var det som var meningen, men vi såg knappt hälften av filmerna genom att snacka om alla möjliga konstiga saker istället. Och åh, gud vad vi skrattade! Jag har nog inte skrattat så här mycket på hur länge som helst! Vi hade kuddkrig också, och Linnea välte ut colan i sängen.. Och Martina satte sig i en chips skål, Hasime drog i högtalarsladden när hon skulle tända lampan, jag slog huvet i taklampan... Och vi ritade på Hasime och Hanna med permanent penna när dom sov! Hahahaha, usch vad roligt det var! Sen vaknade dom och ritade två streck i Linneas panna och ett fint sträck på Martinas näsa... Jag slapp undan turligt nog, fast det var jag som ritat på både Hasime och Hanna.. Haha, och när vi äntligen kände oss tvungna till att sova och alla var knäpptysta så började fåglarna kvittra, hahah!
Tack för en underbar början på sommmarlovet tjejer ♥















Hasime, Sara, Hanna, Linnea, Martina, Jag

Kommentarer
Postat av: martina

världens roligaste kväll / natt / dag :D

love you guys!!!<3

2010-06-12 @ 18:14:43
URL: http://nameoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0