-

Jag säger bara en sak. Skaffa en egen åsikt om hur människor är och lyssna inte bara på vad andra säger. Man får inte ut ett skit av det! Jag vet hur det känns att vara offret! Jag vet hur det känns att få en massa människor emot sig som man inte ens känner(?) Och det är då j*vlar inte kul! Jag skriver aldrig ut namn om det är någon jag tycker illa om. Men det gör tydligen vissa andra! Jag vet fortfarande inte vad jag har gjort för att förkäna att bli behandlad såhär, men något för j*vligt måste det ju tydligen vara? Jag får bara fler och fler männskor på mig! När jag väl trodde det hade lugnat ner sig så blir det bara värre! Värre och värre! Jag har stått upp och skitit i vad andra sagt om mig, gjort mot mig, men jag vet inte hur länge till jag ska orka det. Jag har inte varit ensam, ensam att hata denna äckligt falska person, och det är jag fortfarande inte. Men det blir inte lätt när inte ens de närmaste kompisarna orkar. Det känns lite som i filmen "Hipp Hipp Hora" fast Maus är en tjej och det är inte riktigt samma händelse. Men i stort sätt är det ett ganska bra exempel. En bra början. 2 bästa vänner. En idiot. Vänner "sviker". Främlingar hatar en. Jag vet inget om slutet i denna historien, men det blir förhoppningsvis lika lyckligt som i filmen. Jag har inte bett någon hata denna person bara för att jag gör det, men jag vill inte att någon hatar mig bara för hon gör det heller. Alla har sina  egna åsikter och tankar, stå för dom! Och som jag sa från början, skaffa en egen åsikt innan du hör på vad andra tycker. Det är alltid bäst!

Kommentarer
Postat av: linnea

hej Evelin

jag ville bara säga att jag förstår hur du känner dig!

låter kanske konstigt eftersom att det är jag som är en av idioterna som gjorde de här.

jag tycker att du är jävligt stark!

om detta hade hänt mig, så hade jag bara sprungit iväg och satt mig i ett hörn nånstans och bara stört lipa!

ska jag vara ärlig så vet nog ingen av oss, som vet vad som hände igår, eller varför det hände.

vet bara att jag mår skit för de!

jag kan verkligen tänka mig in i det VI utsatte dig igår för. och igår när jag kom hem gick jag ner till sjön..och bara satt på en sten..med gråten i halsen av skuldkänslor. och tänkte igenom allt som hade hänt. och jag kan verkligen inte förstå hur jävla dumma i huvudet vi var, som lät dig sitta själv på en bänk i 2 h..

rätt mesigt att skriva det här i cyber..men varken du eller jag är ju i skolan idag..

jag beger inte att du ska förlåta oss..

och jag beger inte att allt ska bli som förr

bara vi är vänner!

vi var jävligt, elaka, vi var helt enkelt motsatsen till vad en vän ska vara!

och om du bara visste vad vi skäms för de!

och vi vill verkligen inte att du ska må dåligt, pga

oss! jag mår dåligt pga det vi gjorde mot dig!

alla gör de!<3

2010-06-01 @ 13:10:53
URL: http://linneasplace.blogg.se/
Postat av: SUSANNE TRINH

åhhhh evelin! inlägget beör så jävla mycket rent ut sagt, och jag vet exkat vem du snacka rom och jag håller fullständigt med. och nej jag ska inte säga att det är förrän nu jag INSER att människan är såååååååååå taskig och störd, den människan verkar inte ens mänsklig, för jag har vetat och anat det rätt länge hur hon behandlar alla och speciellt dig.

Du ska veta att jag avgudar dig! jag har varit i samma situation , och jag vet hur jävla hårt det slår en varje gång, dock har det itne varit lika allvarligt men detta måste ju kännas ännu värre! (gånger 1000000000000000000!)

du ska veta att jag inte tycker att det är rätt så som hon behandlar dig, det är inte acceptabelt, det så jävla sjukt! du är min vän och lider så jävlar fucking mkt för din skull!!! du ska bara veta!!! och nej jag säger det inte för att vara ''snäll'' , jag kommer nu och för alltid att ställa upp för dig!

2010-06-01 @ 15:15:21
URL: http://happyapplee.blogg.se/
Postat av: martina

evelinis<3

jag hatar mig själv för de vi gjorde, fattar fan inte hur vi kunde..

känner mej som världens idiot..

jag kan verkligen inte förstå va som flög i oss och varför vi gjorde det, och du är verkligen inte värd att behandlad så, du är värd mycketmycketmycketmycketmycketmycketmycket x 1000 bättre.

och jag älskar dej!!!

kommer aldrig släppa taget, så du vet;*

puss<3

2010-06-01 @ 15:39:54
URL: http://nameoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0