Sunny day

Nu kan man verkligen säga att sommaren äntligen är här! Det har varit otroligt varmt de senaste dagarna och hoppas det fortsätter så, så det blir varmt i vattnet på torsdag ;) Och då MÅSTE väl ändå min bikini ha kommit? Annars måste jag ta min gamla fula... eller minde fina, höhö.. Har i alla fall varit ute i häng gungan och myst lite i solen nu. Tänkte ta o gå ut snart igen o bränna lite kalorier på studsmattan, haha! Påtal om kalorier, failade igår på Ellen kalas.. Var ju bara tvungen att smaka tårtan? Och lite av chipsen... Och kontrollera så att kakorna var goda.. Men ja tillät mig faktiskt till slut! Det är inget straff, det är en "diet"! Och det är min egen, som jag själv bestämt! Så därför, så får jag på lördagar om jag behöver! I värsta nödfall då, hehe.. Nu sticker jag ut i solen, sen blir duschen next! Pussar!

Kommentarer
Postat av: Louise

min diet går faktiskt ganska bra (Y) <33 :D jag äter naturgodis om jag är jättejättejätte sugen på godis :D <33

2010-06-05 @ 15:55:15
URL: http://louisemalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0