Planering

Godmorgon kära läsare!
Är på glatt humör idag känner jag och vill bara ut i det fina vädret! Dock har jag en hel del att planera inför veckan, så någon lugn dag lär det nog inte bli. Har inte snackat med pappa om veckan som kommer över huvud taget, förutom att han ska köpa min klänning och mina skor. Han vet inte om att han kommer få ta kompledigt en timme på tisdag för att skjutsa mig till Linnea, eller att han ska betala 100 kronor till Laserdome + 42 kronor till föraren som kör oss dit.. Någonting säger mig att han borde fått veta detta några dagar tidigare... Men ja, hur som helst så blir det i alla fall mycket att planera. Så efter duschen sticker jag ut i solen och.. planerar! Pusshej!

Kommentarer
Postat av: Louise

svar: jag veet, du ska se toppen på, sitter skiit snyggt! ;) <33

2010-06-06 @ 14:22:10
URL: http://louisemalmgren.blogg.se/
Postat av: linnea

sv: haha du menar converse o klänning?;) <33

2010-06-06 @ 15:42:50
URL: http://linneasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0