Myggorna kommer hit!

Värst runt midsommar

Myggen är en av sommarens stora plågor och i år blir det värre än vanligt. Den värsta perioden är nu vid midsommar.

Värst drabbat är området från Småland till Dalälven.

I år gäller det att plocka fram insektssprayet i tid, myggplågan är värre än vanligt och värst drabbat är området från Småland till Dalälven, skriver Metro.

 

Källa

 

 

NEEEEJ!! VI VILL INTE HA NÅGRA J*VLA MYGG HÄR!! Jag HATAR myggor! Men vem gör inte det egentligen!? Om myggorna kommer hit, då flyttar jag! Hoppas de har räknat fel, för jag vill inte ha några myggor här! No mosquitoes here thanks! Ei hyttysiä täällä kiitos! No qui le zanzare grazie! Räcker det? Eller behöver jag översätta till fler språk!? Fattar ni nu, att vi vill inte ha er här!! DRA, MEN STICK INTE!

Brrrrr..!! Jag är så gott som död redan...


Kommentarer
Postat av: louise

hahahah vi kommer dö när vi ligger vid bryggan XD <3

2010-06-15 @ 16:54:56
URL: http://louisemalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0