Mycket att göra

Har du någonsin varit med om att någon påstår att du "härmar" henne, sedan upptäcker du att det verkar vara tvärt om?

Puh, nu har det äntligen lugnat ner sig lite här.. Ellen har haft pyjamas party här o vem är det som har fått underhålla dom med både lekar o allt möjligt? Jo, jag! Men det har faktiskt varit rätt så kul ändå. Och nu är här bara 3 kvar och det är dom som ska sova över. Så då kan jag koppla av framför datorn äntligen ;) Vet i alla vad jag ska ha på skolavslutningen nu! Eller ja, det kanske jag redan har sagt? Anyway, tror det blir riktigt gulligt faktisk, och hoppas att den kan bli uppsydd. Har lite ångest faktsikt, är väldigt rädd att jag inte kommer hinna med allt i tid.. Har "Pådrag i parken" imorron o ska vara där från 19.00 till 22.00 och vet inte vem som ska hämta mig, sen på tisdag har vi kompensationsledigt(?) till typ 11 och då vet jag inte om det går någon buss in, sen samma dag då så är det vår klassresa typ, och vi ska på laserdome i Halmstad and I have no money..? O ja, det händer ju en massa den veckan... Kommer ett litet schema, men inte i detta inlägget, ska fixa det nu, Så ja, får väl sätta igång.
Återkommer snart!

Kommentarer
Postat av: martina

evelin,evelin,evelin,

du kommer ju te linnea på morronen, och så kommer ja, Carro å min.. HEHEH pappa å hämtar er , de sa vi ju igår, eller i torsdags eller näre nu va, hahah<3

2010-06-05 @ 11:00:55
URL: http://nameoflove.devote.se
Postat av: jagglömdeensakeheheheh

asso till laserdome ;) <3

2010-06-05 @ 11:02:06
URL: http://nameoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0