min mobil=död

Fick precis en liten kommentar om varför jag inte svarar på sms:en jag får, och det kan jag tala om att det beror på att min mobil är fullständigt död! Jag vet inte vad som har hänt! Den låg på laddning i bilen på väg till Ängelholm i fredags och sen när jag skulle kolla vad klockan var så var mobilen helt plötsligt död? Har försökt få igång den minst 200 gånger genom att ta ut batteriet och låta det vila några timmar, ta ut simkortet, trycka in batteriet samtidigt som jag startar den, allt! Men ingenting verkar funka... Hoppas pappa kan få igång den, tills dess får ni kontakta mig via msn, mejl, bloggen eller nåt om det skulle vara något viktigt.
Kram sålänge ♥

Kommentarer
Postat av: martina

heeh jaha, där ja:)

oops ja såg de inte ;)<33

2010-06-28 @ 11:42:55
URL: http://mooncherrry.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0