Jumpsuits



Åh, blir bara mer o mer sugen på att klicka hem den randiga...! Super söt! Passar ju perfekt nu till sommaren också! Men får nog inte för mami... Men i alla fall så är den från Topshop och den svarta från Gina Tricot. Den svarta var med väldigt söt, sitter dock lite pösigare och shortsen är lite längre, hade velat ha någon som sitter lite mer som den randiga. Har aldrig haft en jumpsuit förut så det är väl dags att skaffa en snart! Tror jag ska ta en titt på dessa när vi åker till Halmstad med klassen på tisdag

Kommentarer
Postat av: louise

jag vill också ha en :D men jag vill ha en röd..rigurnära...linne band...korta shorts :D <3333

2010-06-06 @ 19:26:55
URL: http://louisemalmgren.blogg.se/
Postat av: linnea

jag vill oxå ha sånna :D

det finns en super söt vit från bik bok som jag ska kolla på i halmstad :D <33

och så ska det finnas en leopard färgad på H&M som jag hemskt gärna vill ha!

2010-06-06 @ 20:11:35
URL: http://linneasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0