Härliga sommar



Detta var vad jag låg och smaskade på i solen på våran studsmatta för ett tag sedan. Studsmattan är verkligen det bästa sol-stället! Varmt o soligt och (nästan) inga kryp! Nu har jag i alla fall fått vila upp mig lite efter mitt städpass. Har städat och fixat typ hela förmiddan och fram till två.. Men vad gör man inte för lite money ;) Haha, nej men nu ska jag i alla fall börja fixa mig själv också, har ju ridning idag. Sista för terminen.. Och sen imorron så kommer ju finaste hit! Längtar något enormt!
Kanske kommer något inlägg sen efter ridningen, vi får se! Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: susanne trinh

hahah ärligt talat är det den sämsta mascaran jag någonsin använt + att jag köpte den precis då den kom ut så den var svindyr, typ 175 kr. Så jag blev väldigt besviken. funkade inte alls på mina fransar!:O Men testa den om du vill så kan vi ju jämföra sen vad du tycker:) HIHI ska bli kul;)<33

2010-06-16 @ 20:10:56
URL: http://happyapplee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0