Hairspray

Nu kollar jag på Hairspray och myser i TV soffan med lite chips, hihi! Och slipper bry mig om vad klockan är, och vet ni varför? För nu e det sommarlov bitches! Tio hela veckor utan skola! Är det inte helt fantastiskt? Hade planerat att åka till Liseberg denna veckan med tjejerna, men det blev inställt. Istället ska jag ha en helskön vecka med min finaste Louise ♥ Och den börjar på torsdag! Var berädda på mycket bilder då ;) Nu ska jag fortsätta kolla lite bloggar och checka min fb, sen beger jag mig mot TV:n igen, haha! Pussar!


Vet inte varför texten blev tjock nu helt plötsligt, men råkade väl trycka på något, hehe..(?)



en liten bild från mig :)

Kommentarer
Postat av: Louise

älskar dig evelin <33

2010-06-13 @ 22:25:14
URL: http://louisemalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0