Film dax

Nu har jag och Louise precis varit nere och badat lite med hundarna och måste bara säga att vädret verkligen suger! Blåser och är kallt! Men det är ju bättre än regn i alla fall.. Nu hade vi tänkt kolla på skräck film (lite mindre läskigt så här på ljusa dagen menmen..) och mysa lite här inne i värmen och för mitt eget bästa så tror jag att ja borde avsluta inlägget här innan Louise hinner äte upp alla chipsen... Ni får inga bilder än, pallar inte ladda in några från kameran just nu. Bloggar mer imorron, pussar! ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: haha, Evelin..jag skrev ju de? -.-

hahah, den 11 JULI! :D

ingen aningen, det är de säkert!

annars så hoppar vi upp på scenen och tvingar han att signerna ett papper elr nåt ;) haha <33

2010-06-18 @ 16:59:40
URL: http://linneasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0