3 things

Tre saker jag inte förstår mig på:
durplågare, rika människor & idioter

Tre saker som finns på mitt skrivbord/bordet:
min mobil, ett lypsyl & en bläckpenna

Tre saker jag gör just nu:
sitter, tittar & andas

Tre saker jag vill göra innan jag dör:
Besöka N.Y/L.A, äga en chihuahua & snorkla

Tre saker jag kan:
vrida på tungan, blinka med ett öga & hoppa uppochner

Tre saker jag inte kan:
göra volt på studsmattan, hoppa höjdhopp & spela gitarr

Tre saker jag tycker att du ska lyssna på:
fågelkvitter på morgonen, Eric Saades under bara röst & låten Skin - Ras Cricket

Tre saker jag är rädd för:
Spindlar, höga höjder & att dö

Tre saker jag skulle vilja lära mig:
Surfa, sjunga & dansa streetdace

Tre saker jag vill ha:
En baseball jacka, en system kamera & pengar

Tre favoriträtter:
thai mat, lövbiff & mamis kyckling gryta

Kommentarer
Postat av: martinaaa

Ras Cricket - Skin, <33333

2010-06-22 @ 14:10:38
URL: http://nameoflove.devote.se
Postat av: linnea

Jag har snorklat i röda havet :D <33

en härlig upplevelse så de tkr jag att du ska göra!



+ att jag snor den här :D hihi <33

2010-06-23 @ 18:13:31
URL: http://linneasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0