minst sagt överaskad

Haha okej, det kan man kalla överaskad! Var i Jönköping igår och lämnade den sista valpen (kom hem rätt sent så orkade inte blogga), och passade då på att kolla lite inne på A6 (ett "shopping center"). Hittade faktiskt lite saker, kan visa det senare. Men i alla fall så visade jag mamma ett par öronhängen som jag tänkte köpa, så sa hon "Åh, just det! De påminde mig om en sak! Jag hittade ett halsband till dig när jag var i Halmstad med Roger (blablabla)" och så hade hon inte det med sig, men jag skulle få det när vi kom hem. Så visade hon mig detta (bilden)! Haha, snacka om att bli överaskad(?) Hade bara visat henne det en gång på någons blogg och sa att jag tyckte det ar jätte fint och att Louise hade ett. Men visst e det fint? ♥



Kommentarer
Postat av: Karolina Goes crasy-k

as Läckert! X)

2010-07-29 @ 23:28:13
URL: http://crasy-k.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0