Hos Louise

Nu sitter jag hos louise och flummar och upptäckte precis något alldeles hemskt fasansfullt! JAG HAR INTE BLOGGAT PÅ EN HEL VECKA? Jag förstår inte hur det har gått till, men på något konstlig sätt har jag tydligen lyckats med det... Rekord(?) Aja, men jag har faktiskt haft fullt upp denna veckan! Har varit hos min lilla söta kusin Agnes som också bor här i Malmö. Söt som socker! Och jag har faktiskt lärt henne en hel del nya ord.. haha. Ja, men igår så bestämmde i alla fall jag och Louise att vi skulle träffas i stan o ta en glass eller något, men det slutade med en shopping runda i Malmö city och en kväll med bad, ansiktsmask och lackade naglar! Hahaha, kan inte sluta skratta åt "Duva..? Rea..? Justitieminister..!?", hahah! Eller 1, ord, 3! Hahaha! Men vi ska nog inte gå in mer på det.. De får stanna mellan louise och mig ;) Nu har vi precis fixat oss och tänkte cykla bort till någon strand tror jag..? Får se vad hon hade tänkt sig, haha. Bloggar mer imorron, eller ikväll hos Linnea! Ska ju se Eclipse ikväll också! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0