en dag med Martina

Idag träffade jag Martina på stan vid 1 och vi har haft massa kul! Varit i affärer, ätit glass, badat och solat. Nu har hon tyvärr stuckit hem för dagen, men förmodligen ses vi igen på onsdag när jag Linnea och Martinis sticker till Tylösand! Ska bli skit kul! Då ska man bli brun minsann, haha! Så imorron åker jag hem till Linnea och stannar över natten, och sen redan vid halv tio på onsdag morgon drar vi iväg! Så vi ska ligga på stranden hela dagen och steka, hihi! Men a, nu ska jag sticka hem till pappa. Kom på att jag missade Danska Hollywood fruar idag... Men ser det på datorn sen, hahh! Bloggar mer imorron, ifall jag hinner ;) Puss o kram!





Kommentarer
Postat av: martina

och dom fulaste bilderna me, SÅKLART HAHAHA

den sista,... omg :(

hahah de va jättemys hhih

Puss<33

2010-07-05 @ 23:11:51
URL: http://mooncherrry.blogg.se/
Postat av: louise

vad är det du har kladdat för på sista bilden? XD <33

2010-07-06 @ 10:47:16
URL: http://louisemalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0