Äntligen hemma!

Ja, nu är jag äntligen hemma i Småland! Kom hem vid ungefär 08.00 sen åt jag frukost och tittade på 2 avsitt av Desperat Housewifes. Och nu sitter jag o lyssnar på musik och kollar lite inne på olika hemsidor! Måste få tillfälle shoppa snart igen, innan jag får depressionsångest... Haha, nej men jag behöver verkligen en ny väska! Och en sån där munktröja.. Och ett sånt gulligt linne... Och.. Nej! Ta dig samman kvinna! Du behöver inte de där? (Jo det behöver jag^^) Det viktigaste här i livet är väl ändå kärlek och vänskap? (Och shopping...) Du klarar dig lätt utan de där onödiga sakerna? (Va f*n sitter jag och säger!? Klart jag inte gör!!? GE MIG!!) Jag känner mig redan bättre! Nu struntar vi i allt som jag vill ha och fokuserar på vad jag verkligen behöver! Som, träning på spanskan? (Oh, NO WAY! Aldrig, aldrig aldrig!! Mitt sunda förnuft tar över min kropp!! STOP IT!) Hm... Kanske skulle ta o träna lite spanska nu när jag ändå är i farten? (ÅH DU SKULLE BARA VÅGA!) Eller nej juste, alla böcker e ju kvar i skolan... (HA!)

Nej, nej, nej. Skulle inte tro det. Nu ska jag fortsätta och lyssna på musik och kolla på kläädeer, och inget kan stoppa mig, hehehe... ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0