Let me sing

Ja fyfan va ja vill börja hos en sångpedagog! Kan knappt minnas hur länge jag velat det. Kommer ihåg en gång när jag frågade pappa o han sa att det bara var en sån där sak som alla små tjejer drömde om, bli rika och berömda och slå igenom i U.S.A. Och jag tog åt mig lite av det faktiskt. Han hade ju inte ens hört mig sjunga (inte för jag tror han skulle tycka jag var någon nästa Britney Spears, men det kändes ju lite sådär när han aldrig hört mig). Sen dess har jag aldrig mer frågat honom. Och det var ju några år sen. Visst vill jag bli sångerska, jag älskar att sjunga. Men om jag inte blir världskänd, so what? Skulle jag kunna försörja mig genom sång skulle det vara nog så bra. Fakiskt helt underbart!

Har frågat mamma också, men hon gick däremot med på det och tyckte definitivt att det var något jag skulle göra. Inte för hon heller har hört mig, men hon är ju lite mer posivit till saker och ting... Men i alla fall så har det inte blivit av. Har frågat en kompis vars syster står på kö till den ända som finns här i ljungby. Och hm, låt mig se... Hur länge har hon stått på kö? Jo, sedan i våras! Och det e ju typ 1000 som står efter henne i kön så ja lär ju inte komma in förrän om några år i sånna fall... Men skulle ändå vilja ge det en chans. Man vet ju aldrig. Hur lång tid de än tar så vill jag ju. Och jag kommer vilja så länge jag lever. Hoppas bara jag har mod nog att få det till att bli verklighet också. ♥


Kommentarer
Postat av: louise

svar: asså...jag kan inte, det gick inte :o<3

2010-12-15 @ 17:46:52
URL: http://louisemalmgren.blogg.se/
Postat av: louise

jag vill också sjunga :( men mammi hjälper ju mig, så jag behöver inte gå till en sån<3

2010-12-15 @ 17:47:46
URL: http://louisemalmgren.blogg.se/
Postat av: linnea

wow, my every day wish..

2010-12-15 @ 19:25:43
URL: http://linneaberns.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0