Dan före dan före dan


Idag måste varit den mest intressanta dagen på länge. Har verkligen inte gjort ett skit idag. Vaknat, ätit frukost, tv:n, duschat, datan. Vafan har all tiden tagit vägen? Okej, jag gick upp vid 11, halv 12 idag så mycket av tiden har väl gått åt till att sova, men ändå. Känner mig som en fullständig nörd just nu. Men jag får väl jämna ut det imorron. Ska in till stan och köpa en julklapp till julklappsspelet, hade visst glömt det. Och då ska jag passa på att hitta en ram också, har nämligen kommit på vad pappa ska få i julklapp. Men nu är jag hungrig, ska nog gå o göra mig en smaskig liten sallad ♥


Kommentarer
Postat av: linnea

Hej Evelin :) skit söt bild! <3

är tillbaka på bloggen.. bara så du vet haha :D <33

2010-12-23 @ 15:56:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0