femte december



Nu håller jag på att ladda över lite låtar till mobilen, har äntligen fått minneskortet på plats! Ska bli skönt att ha lite musik att lyssna på ibland. Tyvärr återstår ju ett problem fortfarande... Inga hörlurar. Får hoppas på att jag kan få det i julklapp då. Eller en helt ny mobil skulle ju vara så mycket bättre annars! Men det kan jag väl bara drömma om...

Vid halv åtta är det bio dax! Vet inte riktigt vad filmen hette, men det skulle vara någon i 3D. Pretty cool. Hehe, har i alla fall precis fixat mig så nu tänkte vi snart åka in till stan, ska haldla lite skit och sånt också. Bloggar mer imorron, om jag orkar. Har ju haft lite blogg-torka här ett tag nu, så bli inte förvånade om jag glömmer. Kramar ♥

Kommentarer
Postat av: emmi

svar: nä det var den nog inte, haha =) kostar säkert runt 300...

2010-12-06 @ 21:47:46
URL: http://fashiontwisted.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0