21 december - lov!

Okej, det var meningen att ni skulle få lite bilder nu, från avslutningen och så, men bluetooth verkar inte fungera som det ska så det blir inga idag. Men ett litet inlägg ska jag väl ändå kunna skrapa ihop! Slutade i alla fall halv 11 idag, gött! Och så fick vi våra betyg för höstterminen 2010 också. Scary, i know... Men jag hade i alla fall godkänt i allt! Är faktiskt ganska nöjd! VG i allt utom Kemi, Fysik/Teknik, biologi och slöjd som jag fick G i. Sen fick jag MVG i spanska vilket är det läskigaste. För jag förkänar det nog inte riktigt. Det blev nog något fel bland papperna där tror jag, men det säger vi ingenting om va? Haha.

Nu är det inte långt kvar till jul! Tre och en halv dagar tror jag nog minsann! Och alla julklappar e fixade, utom pappas... Han ville inte att ja skulle köpa något så ja visste inte riktigt va jag skulle göra. Men så gjorde jag ett litet God Jul kort, som jag givetvis glömde i skåpet idag. Så typiskt mig också. Mene.. Någon som har några förslag på vad man kan göra annars? Inget som man behöver silkespapper och limpistol till bara, för det har jag inte. Men annars har jag rätt många små finurliga saker hemma faktiskt! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0