1:a December


Nu är det äntligen 1:a december allihopa. Glöm inte att trycka ut chokladen i eran adventskalender för nu är det endast 23 chokladbitar kvar till julafton! Själv firar jag det med lite glögg och pepparkakor, super mys! Och sen får ni ju inte missa årets julkalndern som börjar idag. Det är ju lixom lite av en tradition att man i alla fall ska ha sett lite av den. Annars brukar jag inte hålla mig riktigt till den traditionen, men man har ju hört om den i år så en liten titt måste jag nog ändå ta för att se vad det kan vara. Har ingen aning om vilken tid, men det lär väl vara någon gång runt 7 antar jag? I vilket fall, tycker det är otroligt hur snabbt tiden går asså! Vi slutade ju precis skolan innan sommarlovet känns det som? Och nu är det redan jul? Ett år har redan gått. Ett år närmare döden. Jobbit. ♥

Kommentarer
Postat av: susanne trinh

ehheh sån mugg har jag oxp, fick dne i julklapp förra året:P små o gulliga! <3

2010-12-03 @ 22:02:04
URL: http://happyapplee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0