Vampires suck - trailer



Hahaha, ni har väl inte glömt att "Vampires suck" har premiär den 18 augusti? Skulle så gärna vilja se den asså, haha! Även fast jag älskar Twilight filmerna så verkar denna ändå sjukt rolig! Men för er som er som INTE gillar Twilight, så e detta nog ingen dum film heller ;) Haha!
"-Edward! Edward where!? Edward we love you, you're the best!
-No Jacob is the best!! *SLAM*"
Hahaha, a men så har det ju blivit lite faktiskt (med lite midre farliga redskap kanske?). Man "bråkar" om vem som e snyggast, hahaha! För min del, e Taylor "Jacob" VERKLIGEN så mycket snyggare, hahaha! Nej, Edward e ingenting för mig. Men tillbaka till saken, så hoppas jag verkligen att filmen e bra, för den ser jag verkligen fram emot ;) ♥

Kommentarer
Postat av: martina

HAHAHAHAHBAHAHAHAHAAHAH den verkar fan as bra !<3

2010-08-11 @ 11:28:08
Postat av: Linnea

den heter vampyrer suger*

och jag ska se den :)

2010-08-11 @ 12:51:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0