uttråkad

Okej, nu är jag faktiskt sjukt uttråkad. Det kom upp för mig att det enda jag har gjort idag är tittat på TV, suttit vid datorn, gosat med hundarna och cyklat 1000 meter? Wow, känner mig så... så... entusiastisk? Åh, vem försöker jag lura, ja vet knappt ens vad det ordet betyder^^ någonting med glad? Det har ju inte ett skit ed detta o göra? Aja, som ni säkert förstår så känner jag mig i alla fall INTE så road just nu. Så jag ska väl gå och... göra något :) Ja tror jag tar en liten runda på cyklen ändå! Lite motion och frisk luft är nog vad jag behöver! (egentligen kommer jag bara gå och sätta mig framför TV:n^^) ♥
Här får ni i alla fall en "dagen outfit :)


Baseball jacka - Gina Tricot
Playsuit - Gina Tricot
Converse - Scorett

Kommentarer
Postat av: Linnea

hahah..jag ångrar att jag köpte den röda?!:o

jag vill hellre ha den blåa!:o <3 (basboll jackan)

2010-08-09 @ 14:20:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0