About me

Du heter: Evelin
Smeknamn: eve, evis, evelinus, jag gillar inte någon av dom dirket, haha!

Låt som när du är ledsen sörjer till: tja, jag sörjer inte så ofta så kommer inte på någon just nu, haha ♥

Beroende av: min familj och mina vänner... och choklad, haha! Nej men, det e så gott... ;)

Vad tror folk om dig? vad folk tror om mig, hm.. Ja 2 av mina vänner trodde jag var en riktig bitch innan de lärde känna mig, vilket inte är så kul, haha..

Stämmer det? Nej verkligen inte, haha! Jag tycker man ska lära känna personen först och inte bara ta för givet.

Vad får du oftast komplimanger för? Tja, mina kläder och mina ögonfransar är inte helt ovanligt :)

Hur imponerar man på dig? Jadu.. Genom att vara framåt och våga ta för sig tror jag, haha och framförallt genom att vara sig själv!
Brukar du skratta för dig själv? haha, jaa!

Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: ":*"

Var bor du? Småland, Ljungby

Trivs du där? Sådär, hade velat bo en en lite större stad faktiskt!

Hur svarar du i mobilen? "Ah hej det är Evelin", eller "Ah hallå/hej", om jag inte vet vem det är då, haha!

Vem ringde du senast? Mami

Vad sa den du senast pratade med i telefonen: Att hon skulle vaccinera hundarna vid halv 5 och om vi ville följa med, haha ♥
Antal timmar sömn inatt: 10 tror ja

Sov du ensam: Ja

Brukar du komma i tid: För det mesta, haha
Hur känner du dig nu: har väldigt ont i huvudet

Vanligaste färg på dina kläder: det är rätt olika

Vad tycker du om fötter: att dom fungerar perfekt :)

Vad saknar du: Louise och alla kompisar från skolan som jag inte träffat så mycket under sommarlovet  ♥

Hade du en bra kväll igår: Jadå!

Favorit dryck på morgonen: Apelsin Juice eller O'boy, fast det dricker ja faktiskt inte så ofta, haha
När brukar du oftast gå och lägga dig: halv 11 kanske, eller det e rätt olika :)

Är du blyg? Ibland
Sysslar du med någon idrott: idrott och idrott, jag dansar :) Och rider ibland, men det blir alltmer sällan.
Tror du på kärlek vid första ögonkastet: Jag vet inte riktigt, det är nog rätt svårt att veta att man älskar någon bara genom att se på personen, men det är lite klurigt de där.

Vad skulle du göra om du vore kille/tjej för en dag: Ja har faktiskt inte riktigt funderat på det, haha! Så, jag vet inte.

Är du nöjd med ditt liv: Jadå, det duger fint!

Är du bortskämd: Nej, det är jag inte.
Vad gör du i morgon: Då är jag troligen med linnea!

Vad är det värsta du vet? Svikare, lögnare och falska personer

Har du bra vänner och äkta vänskap? Ja, jag älskar mina vänner! ♥

Vad är det finaste du fått? En familj som älskar mig och riktigta vänner
En speciell dag du minns: När vi släppte ut Rocky (hästen) för första gången när vi fick honom. Det kommer jag verkligen aldrig att glömma... Och klassresan 2009!

Du samlar på: kläder!

Vem ringer du när du är arg/ledsen: Louise för det mesta ♥
När grät du senast: Det kommer jag faktikst inte ihåg(?) Haha!

Vad skulle du göra om du vann en miljon: SHOPPA! Och resa till USA eller något tropiskt land!

Vill du gifta dig: Kanske
Vill du ha barn: ja

Är du musikalisk? japp, haha!

Vad dricker du helst när du är törstig: Läsk, loka, haha, nej men det beror ju på vad det finns!

Bor dina föräldrar tillsammans: Nej

Har du någon gång gråtit dej till sömns: ja

Biter du på naglarna: Nepp :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0