Pinsamt!


OH NO! Hahaha, detta känns inte lite pinsamt! Det var någon som ringde till mig nyss, vars nummer jag inte kände igen. Och jag svarade och så var det någon som sa "Hallå!", med lite lustig röst så först trodde jag det var louise som ringde från någon annans mobil, men sen var sa hon "Hallo! Vem har jag kommit till?". O jag bah: "Öh, va? Hallå?" O hon bah "Hallou", och sen bara la jag på för jag tänkte att det är väl någon korkad unge som busringer som inte fattar att man måste ha dolt nummer när man gör sånt. Men sen sökte jag efter vem det kunde varit på hitta.se och då gör jag en riktigt pinsam upptäcks såklart(?) Det var min yngsta faster som hade ringt, och hon e ju lite skojig sådär och hon pratar ju lite norrländska också, så jag blev helt chockad innan jag plötsligt började skratta för mig själv, hahaha! Sen ringde jag 2 signaler för att hon inte skulle tro något så om hon ville något får hon ringa nu, haha! Jag gissar på att hon ringde till pappa efteråt faksikt... Mig kunde man ju tydligen inte prata med, hehe.. UPS?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0