min hund är en gris.


För alla er som inte visste, så är detta är Tindras sanna jag. Ja vet det är svårt att förstå, det är något vi har försökt dölja länge... Men jag tyckte att det var dags för sanningen att komma fram. Så här ser ni, världens första grishund!

Haha, nej okej då, det är bara en lös näsa. Kanske var lite för uppenbart med tråden som sitter fast i den runt hennes huvud^^
Hon kom precis rusande ner för trappan och studsade upp i min famn med världens fart, haha! Det är verkligen min lilla gullegris dedär! Världens sötaste hund, lätt! Den där oskyldiga blicken hon ger mig när hon gjort nånting dumt, hahaha, den går inte att motstå! Eller det där överlyckliga fejset när hon märker att jag kallar på henne! Eller när ja väcker henne efter en tupplur och hon e sådär tramsigt lekfull, haha! Nej jag har verkligen haft riktig tur som fått en sån fin och speciell hund! Älskar min lilla Tidra ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0