Masquerade

Min favorit scen! ;) hahaha ♥


Erics nya musikvideo till låten "Masquerade". Gillar den starkt! Men man ska ju se videon till "Break of dawn" innan, detta e typ som en liten fortsättning på den. Och sen, till frågan som vi säkert alla ställer oss:
Kan man ens bli sexigare? Hm, tror nästan inte det! Det blir i alla fall svårt att slå ;) Man känner sig kär av att bara titta på honom, haha! Speciellt i "Break of dawn"... *suck*
Haha, okej vi bryter där! Nu ska jag fortsätta kolla på "Eric" klipp och äta popcorn! Kanske tar o kollar på en film senare. Puss o kram ♥

Kommentarer
Postat av: linnea

sv: haha skojjar du? :o på tve-reklamerna både säger och skriver dom "vampyrer suger" jag har aldrig hört det engelska xD

2010-08-11 @ 23:03:56
URL: http://linneasplace.blogg.se/
Postat av: louise

men åhh linnea, så gör vi ju här i sverige :D vi ändrad filmernas namn från engelska till svenska :D typ från "failure to launch" till "hemma bäst". Så gör dom iofs inte alltid, men för det mesta, den är amerikansk :) jag läste det :)

2010-08-12 @ 21:08:26

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0