Jag är den lyckligaste ungen i världen!

IIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIIHHHHHHHHH! Jag har fått en systemkamera!! En Nikon D40! Fyf*n va ja e glad! Har tyvärr inte fått mitt objektiv än, men det kommer snart! Åh, jag kommer bara fota som en idiot när jag har fått det! Jag kommer inte göra något annat! Och visst, nu tänker ni väl "Öh, den  ju fan grå?", men vem bryr sig!? DET ÄR EN SYSTEMKAMERA! Och den fungerar precis lika bra som en svart variant, haha! När han sa att jag skulle vara riktigt snäll mot honom nu för han har köpt någon dyrt till mig, för ett par dagar sen, så tänkte jag "TÄNK OM DET ÄR EN SYSTEMKAMERA!". Men sen nu när han frågade "Vad önskar du dig nu då för något?", så sa jag "Ehm, en systemkamera!" o han sa "Jaja, men någon liite mindre dyrt?" så tänkte jag bara "Åh nej. han har inte köpt en systemkamera, buhu...!" och så sa jag pengar. Och så  sa han bara "Jaha.." Så trodde jag han hade köpt en mobil, men vågade inte säga något. Sen så kom han och sa "Men du kan ju i alla fall läsa den här sålänge!" O gav mi en manual till kameran. O jag bara "Jaha..? Okej..." o fattade inte riktigt sen kom han med kamera väskan o bara "Och så har jag ju köpt en sån här... och en laddare kan ju vara bra" o jag blev helt chockad, jaga bara ":O", hahaha! Och sen så sa han till slut "Och sen så har jag ju köpte en sån här också..." O jag bara ":D" Hahaha! Jag fick andnings problem! Usch vilket långt inlägg! Men jag behöver bara visa min lycka! HIHIHI! Nu ska jag kolla igenom manualen (som e på engelska o jag fattar inte vad de olika sakerna heter på svenska? haha)! Puss o kram!! ♥



Kommentarer
Postat av: martina

EVEEEEEEELIIIIIIIIIIIIIIIIN! :D

YAAAAAAAAAAAAYAYAYAYAYAYAAYAYAY!!!!!!!! <3

2010-08-21 @ 22:18:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0