I väntan på Linnea

Nu sitter jag o väntar på Linnea.. O jag väntar... O väntar! Haha, nej men jag lär nog få vänta ett tag för hon kommer inte förrän runt 12-1. Så jag sitter istället o planerar lite hur mycket pengar jag behöver för att kunna köpa det jag vill "behöver" just nu när vi åker till Halmstad jag och Martina. Och låt oss säga, om vi runda av det så... Ja det blir väl runt ett par tusen eller så! Och hur mycket har jag? Jo, jag tror at min plånbok har råkat slinka ner i mammas västa så jag kan inte räkna men jag har väl ca 3-4 hundra. Inte så värst mycket... Men jag är ju inte helt säker på många saker som jag vill ha. Eller, tror jag vill ha. Haha, så brukar det vara! Jag hade kunnat visa vad jag ska köpa, men av skäl, som jag inte skriver ut i bloggen, så gör jag inte det. Men nu ska jag fortsätta planera! Haha, ciao! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0