Here any minute

Nu sitter jag och väntar på Martina som skulle vara här vid 2 egentligen, men som ni säkert förstår, så blev det inte på det viset nä! Men nu kommer hon i alla fall snart, efter mycket om o men, haha! Åh, längtar verkligen tills imorron! Hoppas bara jag slipper bli sådär besviken igen som jag blev förra gången när H&M inte hade ett enda plagg som jag letade efter! Men de har väl bättrat sig hoppas jag.. hehe! Passar också på att säga att jag förmodligen inte kommer att blogga imorron eftersom vi åker in till stan redan halv 8 för att ta bussen som går 10, haha! Så vi får strosa runt i den tysta staden i två timmar, haha! Men jag tror inte det kommer bli så lång tråkigt ändå faktiskt. Jag och Martina hittar alltid på något sätt att underhålla oss själva på, haha.
Här får ni två små bilder sålänge!
Ha det bra dag/kväll! Det ska i alla fall jag ♥



Kommentarer
Postat av: martina

ofc we do evelin :) <3

HAHAHA ja och mysigast vare ;*

2010-08-19 @ 23:47:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0