Hemma från skolan

Ja, jag har varit hemma i typ 1-2 timmar eller så nu, men den rubriken funkar alltid! Idag har vi i alla fall firat lilla Sara som fyller år idag (jag, Linnea, Martina, Ida, Hasime, Hanna och så Sara då)! Vi gick ner och åt på Suri Thai under håltimmen, mmm ja älska thai mat! Och det var buffé så extra mycket att välja på, hehe. Sen efter skolan gick vi till Roddys och fikade lite. Eller, jag och Martina tog bara vatten och en liten chokladboll, men de andra tog ju smoothies, haha. Sen så tog ja bussen hem och nu sitter jag här :) Eller jag har fotat lite också! Och skickat in bilderna i datorn faktiskt. Klarade det nu! Men hjälp av en sladd, haha. Så nu kan ni få lite bilder om ni vill :) Kommer snart, kram sålänge! ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0