ja, så kan man också göra...

Haha, läste precis en sån här kommentar "Hej tjejen! Haft en bra dag? Kram". Statistiken borde gå upp en del om man gör så, eftersom man bah: Öh, vem e det..? Vänta lite.. vkänner vi varann eller!? Oj, va pinsamt! Jag måste se vem det är!", och så klickar man, kollar igenom och statistiken stiiiger! Hm, ett ganska smart knep om du frågar mig, men det e kanske inte helt rätt sätt att ragga läsare på precis, haha! Jag hade bara tyckt att personen var lite *hosthost* weird(?) Ta inte illa upp, haha! Men lite så är det faktiskt ;) Haha, om det där inte var menat som en statistiks höjare så blir det nog lite pinsamt för mig..^^ Hahaha, puss o kram på er ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0