Fredagen den 13:e

Någon som har glömt vad det är för dag idag? För alla er som undrar varför ni snubblat när en svart katt sprungit över vägen och allt gått snett sen ni krossat badrumsspegeln i morse så kan jag till känna ge att det faktiskt inte är vilken dag som helst! Det är fredagen den 13:e, otursdagen! Men konstigt nog så har det inte hänt mig något ovanligt oturligt idag! Förutom att jag blev tvungen att städa, men det e ju kanske inte högst så ovanligt.. Haha! Nu sitter jag här med en 88:a i högra handen och en Bamse vid min vänstra sida. Vad kan gå fel? Det är bara att vänta och se! Än så länge verkar allt gå bra, men när man minst anar det så...


Kommentarer
Postat av: Shiko

Hej!

Hjälp mig att bli Nelly.com's nästa skodesigner.

Rösta på min skodesign.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=gh5cy2jOdwFj6NOKxBTi95WnvcG1OZ6s7xLtou8FeAnXO2f02yhz#shoeGallery



Ps. Kommentera min blogg när du röstat. Alla som röstar får länkningar när tävlingen avslutas

Om du har redan röstat så ber jag om ursäkt, och man kan rösta igen.

2010-08-13 @ 17:13:44
URL: http://shikos.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0