Fredag

Nu är det äntligen fredag! Som vanligt, känns det som att veckan har gått ganska fort faktiskt men ändå så behövs denna helg verkligen efter en jobbig vecka i skolan. Har inget planerat inför helgen faktiskt tror jag inte. Inte än i alla fall. Idag fick jag också höra en nyhet som gjorde mig helt lycklig! Att Eric Saade skulle komma till IKEA i Älmhult på söndag! Men den lyckobubblan sprack ganska fort när det visade sig att han endast kom dit för att spela för de arbetande på IKEA. Och kunder och övrigt folk fick inte se. Fyf*n vad sur jag blev då! Vad e det för tönig bestämmelse? Hur många som jobbar på IKEA vill se flick-idolen Eric Saade? Jobbar. Det räcker att höra det ordet, så fattar man vilken sjuk idé det är? Åh, usch jag blir bara så arg.. Men nej, nu ska jag vara positiv! Någon gång kommer han väl ändå hit någonstans? Och då ska jag se. Om det så kostar 800 spenn! Punktslut. Men jag vet en annan sak jag längtar till just nu? Desperate housewives. Jag blir själv nästan lite desperat nu när jag inte har kunnat se dom på en hel vecka! Men om några timmar ska det bli ändringar på det! Haha. Och just nu, känner jag mig lite "sylten" som ma säger, så ska nog ta något att äta! Kram ♥


Kommentarer
Postat av: Louise

svar: nae, det tror jag inte, har ändå slängt dom :)

2010-08-27 @ 17:23:44
URL: http://louisemalmgren.blogg.se/
Postat av: susanne trinh

haha jag var där i ikea på söndag :p fast såg inte en glimt av eric saade, men som du sa han spelade kanske endast bara för personalen... fast i o för sig hade jag fullt upp med att bränna pengar:D

2010-08-30 @ 18:43:09
URL: http://happyapplee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0