Ett liv som gris

Usch, jag hade f*n ingen aning om hur illa grisarna i Sverige behandlas på riktigt. Precis som de flesta andra trodde jag att grisar fick gå fritt med stora boxar och massor av strö. Sånt här djurplågeri trodde jag helt ärligt bara förekom i andra länder. Men jag hade visst fel. Såhär behandlas väldigt, väldigt många grisar i Sverige. Jag grät seriöst nästan när jag tittade på den.
Kolla på hela här. Det är hemskt, men det är sanningen. Och det blir bara värre och värre ju längre fram i filmen man kommer...



Kommentarer
Postat av: louise

svar: nej men man kallar ju det, en berlock kommer ju därifrån. Då kan man ju lika bra säga det :)

2010-08-05 @ 19:07:39
URL: http://louisemalmgren.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0