En dag i halmstad

Kom hem från Halmstad kl 18.10 så hela dagen har spenderats i den underbara staden! Haha, underbar och underbar, men jag gillar verkligen Halmstad. Det är en stad jag lätt skulle kunna flytta tillnär den tiden kommer! Och det är nog inte helt omöjligt att det händer heller! Men jag har i alla fall haft en rolig, mysig och shopping-glad dag idag tillsammans med både Martina och Linnea idag! Linnea kom lite sådär spontant i slutänden innan vi åkte och bara hoppade på, haha. Och vi hade verkligen jätte roligt! I början bara gick vi omkring och strosade, kollade i butiker och provade kläder. Och jag fick köpt en söt blommig topp och mitt berlock halsband! Sen när pengarna var i princip slut, vi hade käkat på donkan och rästen var till bussen hem så gick vi till ett klotterplank en bit upp och tog lite bilder. Sen gick vi ner till fontänen och tog en hel del bilder där med. Jag var för det mesta den som tog hand om kameran men det förvånar mig inte ett dugg, haha! Bara älskar att fota! Och när vi kände oss klara så gick vi ner till busshållplatsen och hittade en sjukt rolig gunga en bit ifrån som vi hade riktigt kul med! Och ja, sen när bussen kom hoppade vi på och så var vi framme en och en halv timma senare! Ja, det var väl vår dag det. Kommer bilder imorron/på lördag från dagen, Linnea har dom i sin kamera än så länge! Puss o kram ♥


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0