Detta är min rubrik

Det räcker inte med att vara väldigt uttråkad en dag som denna utan man ska ha en väldans magverk också ovan på allt. 2 dagar med Linnea, cyklat, fotat, tittat på film o lite sånna saker har redan passerat och nu är det bara att vänta på att det ska bli torsdag/lördag. Då har jag och Martina nämligen bestämmt oss för att vi ska ta bussen till Halmstad och shoppa lite! Haha, jag har i för sig inte så mycket pengar, men det räcker väl till 2-3 plagg i alla fall? Eller inte. Ska ju ha min väska också. Men om jag har tur så kanske mamma går med på att betala lite på den! Och detta blev världens tråkigaste inlägg så jag ska avsluta där. Haha, puss o kram!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0