Desperate Housewives och havreflarn

Nu ska jag titta på (my lovely) Desperate Housewives och knapra nybakta havreflarn! Japp, jag har blivit besatt av denna serie och kommer att kolla igenom alla 7 boxar! Visstvisst, lite i taget såklart men varenda skiva ska ses! Nu tror ni säkert att jag är crazy men har du sett ett par avsnitt och vet att det bara fortsätter, så blir du besatt! Fråga både lillsyrran och Martina! Ellen blev nästan likadan när hon kollade ett par avsnitt med mig och när Martina och jag var, tackade hon verkligen inte nej till ett avsnitt till! Tvärt om blev hon besviken när hon var svungen att sticka hem och inte hann kolla färdigt? You see? It's like magic...


Kommentarer
Postat av: martina

ehehee..



<3

2010-09-01 @ 17:38:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0