9 augusti 2010

Nu har jag precis varit ute och cyklat! Såg 2 stycken med halvfulla plastpåsar kantareller så blev verkligen jätte sugen på det. Så.. jag var tvungen att cykla runt och leta! Och med min vanliga tur så hittade jag ju självklart inga. Och nu håller jag på att dö av hunger! Men ska snart äta korv med pommes, så monstret i magen hinner förhoppningsvis inte äta upp hela mig... Fast han låter rätt arg just nu, nu det kräver nog en hel del för att få tyst på honom. Kanske en bit kladdkaka..? Haha, nej den spar jag till efter maten! Nu ska jag fortsätta chatta med Linneus, haha, ha det bra! ♥




Kommentarer
Postat av: Jennie ♥

hej tjejen!

haft en bra dag?

kram

2010-08-09 @ 20:29:53
URL: http://jennsiii.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0