Yesterday

Hej allihopa!
Nu har jag precis tittat på "American Pie" och latat mig lite. Pallade inte blogga igår, så här kommer en liten kort genomgång av mitt och Linneus lilla möte i Marsjö igår...
Jag mötte upp Linnea på cykel mitt emellan Angelstad och Skeen typ runt 8-tiden. Eller, hon cyklade 7 km och jag 3 så mitt emellan kanske inte var helt korrekt... Men vi hade i alla fall rätt kul, gömde oss för bilar som körde förbi, utforskade lite vägar och sånna normala saker... Hahaha, det låter nog rätt pantat, men det var riktigt roligt. Sen får jag ju inte glömma lakritsen som hon hade fullt av i sin väska! Du bara måste skicka över några sånna Linnea, det är inte så ofta man åker färja, haha! Sen vi typ 10 så skiljdes vi åt, och cyklade hem. Det sjuka är att Linnea kom hem rätt långt före mig..? Haha, det är väl resultatet av alla kalla dagar som ja bara velat sitta inne och titta på TV... Eller, så har jag bara dålig kondition (gissar på det där sista..). Men vi ska i alla fall träffas imorron igen och spendera kvällen/natten hemma hos mig! Och fixa karnevals kläderna... Och innan jag går upp och äter, så måste jag bara tillägga att om det inte hade varit för min skit mobil så hade ni fått en bild på en av de söta hästarna vi hälsade på också..!  ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0