Valborg

Hade nästan glömta att det var Valborgsmessoafton idag, haha (j*vlar jag långt ord..)! Men Louise påminde mig som tur var.. Så nu vid sju ska vi ner och tita på brasan i brunsparken :) Vet inte riktigt mer vad vi ska göra där, men blir förhoppnignsvis inte så tråkigt som jag anar, hehe. Så ska väl gå och fixa mig nu!
Sen blire ju Halmstad imon då! Bloggar antagligen inte imon över huvudtaget, ska ju till mamis "blivande" efteråt.. Kanske inte bloggar på söndagen heller då, får se om det blir något litet kanske :) Kram sålänge!

Kommentarer
Postat av: Louise

ska dom gifta sig? :O <33

2010-04-30 @ 18:38:51
URL: http://qwentuz.blogg.se/
Postat av: linnea

Evelin ska du te halmstad och shoppa?

för jag frågade mamma, om vi inte kunna åka dit..och då sa hon nej, för det är en röddag, alltså inget öppet. så jag ska te halmstad på ,måndag ist :) <333

2010-04-30 @ 21:15:23
URL: http://linneasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0