Tävling

Är med i en tävling på Fokis blogg där man kan vinna t-shirts från Phoenixshirt.com!

Har kollat lite inne på hemsidan, älskar deras t-shirts men har faktiskt aldrig beställt därifrån. Men nu kanske jag får chansen att få någon snygg tisha därifrån? Har i alla fall valt ut 3 tröjor nu, precis som man skulle och tänkte nu skriva några rader om dom :)

1. "The Rolling Stones" tishan är bara så snygg! Har faktiskt letat efter en, men tyvärr inte hittat vart man kan köpa dom. Men de gick tydligen att köpa inne på Phoenixshirt.com märkte jag, haha! Och nu, om jag har tur, kanske jag till och med kan få en gratis!
2. Haha, har alltid velat ha en "I (L) New York t-shirt! En tajt, helst i svart. Sen upptäckte jag "I (L) Me" tröjerna och ville gärna ha en sån istället. Men hur söt är inte den här? Inte för att jag är så egenkär eller så, haha, men en t-shirt så här söt är väl ändå otroligt svår att motstå?
3. Upptäckte denna urgulliga t-shirt på en av Fokis bilder för ett bra tag sen då hon skrev att den var ny och jag var bara tvungen att se vart hon hade fått den ifrån!. Riktigt, riktigt söt! Måste vara den gulligaste Hello Kitty t-shit jag någonsin sätt!

Sådär ja :) Hoppas man har chansen att vinna nu också, har aldrig vunnit en bloggtävling, haha.. Så det skulle ju vara otroligt kul! Och Fokis tävling också, jag känner mig hedrad bara av att få vara med ;) I  Foki!

Kommentarer
Postat av: Louise

svar: hahahaa, nej, men det skulle kunna va ;)) <333

2010-04-28 @ 17:17:04
URL: http://qwentuz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0