läxorläxorläxor

Guuuud! Kommer få sitta här till 12 på natten med mina läxor asså! Har bara matte ocg svenska, men det är så mycket att göra så jag spyr. Ska göra färdigt hela kapitlet 5.7 tills imon, vilket är 9 sidor med bara en massa tal, om man räknar från där jag är. Och i svenskan skriver vi typ berättelser eller så. Jag började med min i... Tisdags tror jag och då satt jag mer än halva lektionen och bara funderade på vad jag skulle skriva om. Så jag har inte ens haft en vecka på mig o jag är bara i början. Trodde den skulle vara färdig tills nästa fredag, men nejnej, självklart till denna. Så borde egentligen ta mitt förnuft till fånga och inte sitta här med laptopen. Nu ska här göras läxor! Hurra...


Kommentarer
Postat av: linnea

sv: nej vi skulle egentligen fika på måndag..men vi sprang ner en snabbis idag,

vi kan ju fortfarande fika på måndag :) <3



haha, ja usch..jag fuskade lite..jag bytte matte häfte så jag göra bara 5.7 och säger att resten av hela kapitlet är i den andra boken ;) haha <3

i am soo unlivable smart ! :*

2010-04-15 @ 22:06:44
URL: http://linneasplace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0