Good morning

God morgon kära läsare!
Vaknade 05.30 men slumrade till lite så gick upp kvart i, hehe. Men nu är jag i alla fall uppe! Har bytt om, sminkat mig och ska snart äta frukost. Borde ta bussen men förra gången jag skulle åka (första gången härifrån vill säga), körde bussen förbi så nu är jag inte säker på om det är den bussen jag ska med... Har åkt med pappa de senaste dagarna, men han kör så sent, typ 07.45 vilket är j*vligt distraherande. Har ju kemi idag på morronen, så måste först upp i mitt skåp, sen till A-byggnaden. Tjat lär ju inte hjälpa i ett fall som detta gissar jag på, så får väl komma försent till kemin idag. Kvarsittning, yeey... Nej, nu ska jag gå och rosta ett par toasts, puss hej!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0