dålig uppdatering

Jag vet, har inte uppdaterat ett skit de senaste dagarna. Men det har inte funnits något att blogga om direkt. Och så har det kännts lite wierd att blogga från mammas dator när jag vant mig vid min egen igen, så har inte pallat det (den är väldigt, väldigt seeg *hosthost*). Och sen har ju internet tagit semester från mig ett tag och när de väl "kom tillbaka" från sitt lilla lov beslagtog pappa det... Men nu är jag här i alla fall?
Hihi, btw, gjorde världens pinsammaste misstag innan för nån halvtimma sen. Letade efter min "internet-pinne", som jag kallar den och var säker på att den låg i pappas jackficka. Så gick ut i hallen för att leta. Grävde i båda fickorna, men det ända jag fick upp var en tändare med bild på en ung kille med magrutor...(?) Jag granskade den värkligen och det ända jag fick fram var ett tyst "huh..?", hahaha! Sen kom någon kvinna som tydligen var Mickes sällskap o bara "Hej!", sen gick hon fram till jackan jag rotat i, tog på sig den och gick ut. Jag hade rotat i hennes jacka hela tiden! Den var ju jätte lik pappas! Hoppas bara inte hon såg att jag rört hennes jacka, hade varit ännu värre... Jag bara log o lossades som ingenting o började rota i min egen jackficka istället för det skulle se ut som det var det jag gjort hela tiden, höhö! Det kallas snabba reflexer ;) Nej men nu pallar jag inte blogga mer, får ont i nacken av att sitta såhär, hehe. Puss o kram, bloggar mer imon! ♥

Kommentarer
Postat av: MMMMM

HAHAHHAAHAHHAHAHAAAAHAHAHAHAHAHAHAHHAH .. klant:)

2010-04-23 @ 23:32:48
URL: http://nameoflove.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0