25 april 2010

Asså vad fan är det du vill? Står där och gömmer dig bakom ditt lilla gäng, 5 mot 1, tufft... Men vettu vad? Jag står fortfarande, så vad väntar du på?



Är verkligen trött idag. Har inte orkat gå upp ur sängen än, haha.. Vaknade typ halv 11 sen har jag bara suttit med min laptop. Hade rätt kul på Lions igår, men vi kom nog en aning för tidigt. Men vi gick ner till maxi och köpte godis och snackade lite och sånt. Blev lite mycket godis, men vi "råkade" väga lite fel, så det blev bara 17 kr ;) Sen gick vi tbx till Lions och åkte typ en gång och sen mötte vi Linnea och så åkte ja en gång med henne. Det blev j*vligt kallt måste jag säga! Hade ju bara min "vackra" luvtröja, hehe... Men klarade mig som ni kanske ser :) Nu ska jag ta o gå upp! Kan ju inte sitta här hela dan?


Kommentarer
Postat av: Louise

vem är det första till? :O <333

2010-04-25 @ 13:55:12
URL: http://qwentuz.blogg.se/
Postat av: SUSANNE TRINH

asså evelin förlåt, jag hann inte säga ett riktigt hejdå till dig igår kväll. Satt i karusellen o så såg jag dig sitta där på alkisbänken tänkte att jag skulle ner och säga hejdå när karusellen stannat, men det hann jag inte för när jag kom ner var du borta.

Men det var jätte kul igår och jag hoppas du också hade kul, det blev lite konstigt sen när nina kom men jag hoppas du inte hade ngt emot det, vi ses imorgon!

2010-04-25 @ 16:11:10
URL: http://happyapplee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0